Friday, September 18, 2009

Uggs?

Dagen idag började med en skön joggingtur på ca 3 km. När jag kom hem bakade jag scones och vi åt en mysig frukost/fika tillsammans. Mumms! jag älskar nybakta scones på morgonen. Underbart! Men det ända felet med det är att man kan nästan aldrig äta lagom. Alltid går jag från bordet med ont i magen efteråt. Men men, det är det värt! ;)

Anna smsade och vi tog nästa tåg in till stan, där vi tillbringade resten av eftermiddagen. Jag köpte inget men anna köpte både en stickad kofta från h&m-jättefin och en väska från åhlens-också jättefin. Jag hittade därimot (och la undan) ett par uggs. Vad tycker ni? Ska jag köpa det? Jag kan verkligen inte bestämma mig. Skit irriterande...


När jag kom hem åt jag en mysig och väldigt god fiskmiddag tillsammans med familjen.
snart ska jag hem till anna igen och då ska josefine också vara med och vi ska antagligen titta på idol och måla naglarna tror jag. Mysigt blir det! Men först ska jag baka en så kallad "nyttig" kladkaka. Önska mig lycka till! ;)



Mumms! Blir hungrig bara jag ser det!
Y

No comments:

Post a Comment