Thursday, September 10, 2009

Foto

Ne nu måste jag skärpa mig! Har inte skrivit på en vecka nu. Men jag kom just och tänka på en sak. Jag råkade klicka in mig på en fotoblogg och det slog mig hur längesedan det var jag gick ut och fotograferade. När jag ser bilder som andra har tagit så blir jag så himmla sugen, men har aldrig tid känns det som. Dessutom har jag nästan inget att fotografera heller för den delen. Men något borde det ju finnas. Jag måste helt enkelt vara lite kreativ.....wish me luck!
Tog en snabbsväng till allum idag och köpte lite underkläder på h&m. Jag ska antagligen dit igen lite senare för dom har rea på vila ikväll mellan 20.00-22.00 tro jag. Har hittat en tröja jag gärna vill ha där som desutom kommer passa jättebra till min nya klänning från melba (hoppas den kommer snart!).


Hittade denna coola väskan på asos.com. Love it, and so does rihanna!

No comments:

Post a Comment