Monday, September 14, 2009

Monkis nya hårkolliektion

Hejhej! Y
Har spenderat den sista timmen med näsan i läxböckerna och tycker det är tid för en lite paus nu. Skolan var väll som vanligt och gick ganska snabbt vilket var skönt. Vi fick vårat första betyg i svenska på den muntliga redovisningen vi höll förra veckan. Fick VG+. Jag är ganska nöjd plus att det känns skönt att hon gillade det jag gjorde eftersom hon är ny för oss.
När jag kom hem sprang jag rakt fram till brevlådan för att kolla om något paket hade kommit, men det hade det förstås inte. Men istället låg där den nyaste utkommna fridatidningen. Härligt! Får nog sätta mig med en kopp te och avnjuta den senare.

Nu kan vi alla bli fina i höst för nu har Monki släppt kolliektion med håraccessoarer.
Vad tycker ni, hitt eller miss?




No comments:

Post a Comment