Friday, October 9, 2009

H vs D


Kavaj/Bikejacka
Mina favoriter bland alla måsen i vinter är ju just bikerjackorna och kavajerna. Jeans, lårhöga stövlar, topp, några skrammliga armband och en bikerjacka = kan det bli snyggare?
Idol
Nu är alla adition över och det är dags att folket ska börja rösta. Jag kan hålla med folk som säger att det bara är aditionen som är roliga och att det sedan blir tråkigt, men det är inte det jag tänker på nu när jag sätter idol på hissarlistan. Det som får programet att hamna i min lista är alla som söker till idol. Även om alla inte är så bra så vågar de gå dit, de vågar försöka. Det beundrar jag verkligen för många sitter säkert hemma och skrattar åt de som inte kan men skulle de verkligen våga prova själva?
Så tummen upp för mod och självförtroende! ;)
Hemkunskap
Jag har aldrig riktigt gillat att laga mat men nu efter dom här två dagarna i skolan med matlagning hela tiden så har jag verkligen fått upp ögonen för det.
Roligt! :)



Kändisdjungeln

För ett tag sedan när jag satte på tv:n var kändisdjungeln på. Jag hade aldrig sett det innan så jag satte mig ner och kollade lite. Men efter bara några minuter stängde jag av. Seriöst, dom gör typ helt knäppa grejer. Programmet heter ju "Kändisdjungeln" också, men jag kände inte igen någon av dom. Det känns verkligen som ett desperat försök att synas och höras från "kändisarnas" sida.
Nej tack!

Gummistövlar

Förra veckan när jag var i stan såg jag jättemånga som gick runt i knähög stövlar i olika färger. Jag kan hålla med om att det kan vara snyggt till vissa kläder men att man går och köper gummistövlar för 1000 kr förstår jag inte. Det har jag nämligen hört att vissa har gjort. Men som sakt det kan vara snyggt men det är ingenting jag skulle ha på mig.

Minusgrader

De senaste veckorna har verkligen varit kalla. Kyla är hemskt. Jag hatar att frysa!
Kan det inte vara lite varmare en månad till eller så. Jag har ju inte ens köpt någon vinterjacka än...!
Solen, kom fram!


Detta var det första "hissar/Dissar" lista jag har gjort, gillar du den? Inte? Varför?
Kommentera gärna vad du tycker! :)

No comments:

Post a Comment