Friday, June 5, 2009

shoppaholic...?

Idag slutade vi tidigt så jag och min kompis passade på att åka till allum och köpa dom sista sakerna inför sommaren. Dom senaste veckorna har jag hittat massa saker jag vill ha så det har ju blivit en hel del shopping, vilket är jättekul. Men jag har tyvärr inte haft tid att lägga in bilderna på köpen förrän idag. Så här är mina inköp från dom tre senaste shoppingturerna.
Beachrandig mysig tröja - gina tricot
Brun/Vit kjol med lager - monsoon
vit bh- h&m
leopardmönstrad bikini- gina tricot


vit tunn t- shirt - gina tricot
vita adidas shorts - intersport
vita flipflopp/ballerina - bianco


Förut hade jag grymt mycket saker jag skulle köpa inför sommaren men nu är nog det mesta köpt...
* = köpt
  • Avslutningskläder *
  • Sommarskor *
  • bikini*
  • shorts*
  • bh*
  • solbriller
  • halsband

* = köpt

Även om inte allt är köpt änn, så är det en klar förbättring !

puss'

No comments:

Post a Comment