Friday, June 12, 2009

första dagen på sommarlovet....med regn

Idag vaknade jag av regnet som piskade utanför. Första dagen på sommarlovet, med ösregn. Men men, det är bara att blicka framåt det blir nog många fina dagar framöver. Jag gillar faktist regn en hel del. Det sprids alltid ett så skönt lugn i kroppen när det regnar. Speciellt när man är ute på landet och man vaknar och hör regnet mot rutorna. Det luktar alltid så fräscht i luften när det har regnat också, så ibland händer det att jag går ut och tar långprommenader (med paraply) när det ösregnar. Vem vet, det kankse händer att jag gör så idag också.
Mina planer inför dagen änn så länge är väll bara att jag antagligen ska in till stan senare i eftermiddag och leta presenter. Men annars blir det nog en ganska soft vilodag för min del! :)

No comments:

Post a Comment