Tuesday, May 12, 2009

Skolavslutnings stress!

Det är alltid lika stressigt veckorna innan skolavslutningen, man måste hitta en fin klänning, skor öva på låtar och allt det där, och ändå gör man om samma misstag år efter år och tänker att det är så långt kvar jag behöver ju inte köpa det änn. Och så blir det sån där panikartat letande dagarna innan avslutningen. Så i år ska jag försöka vara i lite bättre tid, så jag har faktist kollat runt lite. Jag har ju förälskat mig i nelly.com nu, så jag liksom besöker den 24/7 och sidan är uppstartad av en kille vid namn Jarno Vanhatapio. Han började sälja kläer från sitt vardagsrum men efter ett tag startade han modesajten nelly.com som nu omsätter ca 50 miljoner! Men det förstår man nästan för det finns grymt mycket snygga saker plus att dom får in nya klänningar nästan varje dag. Så, finfin sida, Besök!


Men detta är den klänningen jag verkligen har fastnat för.



Kan man ha på skolavslutning?
ca 600:- på asos.com

No comments:

Post a Comment