Friday, May 29, 2009

En solig eftermiddag i stan

För några veckor sedan sa jag att jag skulle försöka hitta en avslutningsklänning tidigt i år så jag slapp den där stressen innan avslutningen, men jag kan ju säga att det var lättare sagt änn gjort för jag hittade en jättefin klänning på asos som jag verkligen ville ha, men så kunnde jag inte riktigt bestämma mig och rätt som det var var storleken slutsåld. Typiskt, men man får väll lära sig av det och inte göra om samma mistag nästa gång bara. Men i alla fall så hade jag ingen klänning så jag och mamma bestämmde oss för att åka in till stan för att se om vi hittade något intressant. Typiskt bara för idag var första dagen på länge som solen tittade fram och så skulle vi vara inomhus större delen av tiden. Men när vi skulle fika satte vi oss på ett ute fik så vi fick njuta lite av solen i alla fall. Någon kläning hittade jag tyvärr inte men en kort kjol från moonson och en stor mysig tröja från gina. I julas fick jag ett presentkort på att bli sminkad i en affär och hade inte utnjyttjat det änn så jag tyckte det var ett bra tillfälle idag. Sminkören la en naturlig vardagslook som jag blev väldigt nöjd med. Det kan vara bra att gå till ett proffs någon gång som ger en tips som kan hjälpa en jättemycket, så det rekomenderar jag verkligen!
Efter fem och en halv timmas shopping tog vi tåget hem igen och myste framför tv resten av kvällen.

Underbar dag! :)

(Bilder på dagens innköp kommer,)

No comments:

Post a Comment