Sunday, August 2, 2009

Skoälskare

En av dom grejer jag gillar mest med mode är skor. En snygg outfit med fel skor kan förstöra mycket, så jag tycker det är en väldigt viktig accessoar. Jag har faktist funderat på hur kul det måste vara att starta ett märke och få designa sina egna skor, kläder, väskor och andra accessoarer. Men jag har i alla fall hittat några favvisar som jag hade tänkt visa er.

1. Svarta nitade Sandaletter från have2have.se - 998:-

2. Beigea skor från have2have.se - 545:-

3. Bronsfärgade heels från Christian Louboutin finns att köpa på Netaporter.com 8 442 :-

4. Beige/vita Pumps från Acne finns på asos.com - 3 213 :-

5. Reptilmönstrade sandaletter från Rupert Sanderson finns på Savannahs.se - 6 577 :-

6. Rosa plast heels, asos.com - £35.00

7. Skoletter med hög klack och platåsula finns på have2have.se - 575:-

8. Svarta pumps med strass - have2have.se - 698:-

No comments:

Post a Comment