Monday, April 13, 2009

40 graders shopping feber!

Nu var det ett tag sedan jag skrev men ska nu komma igång igen. Jag får sån grym shoppinglust nu på våren när alla butiker fylls av fina klänningar, bikinisar, shorts och allt var det nu är kommer. Min vill bara ha allt! För ett par dagar sedan köpte jag ett par vita tygskor från Le Coq Sportif som är bra nu på våren. Jag har också hittat en adidas tröja som jag tror jag ska köpa. Men jag kan bara inte bestämma mig om jag ska ha svart eller rosa. Fast jag tror det lutar mest åt rosa nu.





Vad tycker ni? Svart eller rosa?

Mina nya skor! va tycks? ;)


Söt högklackad sko från Replay.

(Var bara tvungen att ha med den ;P)

_____

Tips,

Pondus hemsida hittar du många bra länkar till märkesbutiker, bla. Fred Perry där dom ha väldigt söta vårskor!

No comments:

Post a Comment