Wednesday, February 18, 2009

Veckans tips !

Nu har jag startat upp en ny sak på denna bloggen. " Veckans Tips" heter den. Varje vecka kommer jag att ge ett tips om mode, skönhet, smink och mycket mer. Ni får gärna komma med förslag om det är något ni vill att jag ska skriva om ! :)



Denna veckan kommer jag att visa er lite tröjer m.m. Igår var jag i stan med några av mina kompisar och medans jag gick där ibland alla människor passade jag på att kolla vad dom hade på sig. Det är klart, många har ju väldigt konstiga kläder på sig men det är ett bra tips om man vill se vad som är mordernt eller inte. Ofta hittar man något man tycker är snyggt eller någon färg man gillar. Jag såg ganska många olika saker jag gillade. Men det jag fastnade för var att många har blommiga mönster. Så här är tre exempel på budget varianter på blommiga kläder och accosiarer.



En söt blommig top från H&M 198:-


Scarf från Lindex 129:-


En 3/4 tröja trån Gina Tricot 129:-

Det var dom det. Hoppas ni gillade något. Om ni vill se mera kan ni gå in på tex. någon av dom sidorna dessa kläder/accossiarer är ifrån ! :)





No comments:

Post a Comment